Brr brrr

Tjabba tjena. har varit på glatthumör idag, efter skolan iaf,
tror det beror på värmen och vädret !
i skolan var jag kanske inte så glad ?
beror på olika saker..
inget ja ska ta upp här, men men;)
Efter skolan drog vi in till stan o åt på donken och sen hem. har gjort klart svenska uppgifften nu
och sitter o funderar på om ja ska platta håret nu lr imorgon eller helt enkelt bara skita i det.
Nu vet jag vad ja ska göra på lovet iaf, på fredagkväll blire hejdå kväll med jassi och ebba only :)
myspyys :D sen nån dag ska jag jobba lite o få lite cash, majsigt !
och resten av dagarna ska jag nog va me älsklings alex. det är iaf planerna än så länge.
nu ska ja måla naglaarna och kanske platta håret, byeeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: kk

blogga mera :(

2009-04-01 @ 23:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0