4/3-09

haha, det blev tydligen inget inlägg efter desperet men jag ''trodde'' jag va trött så jag borstade tänderna o gick o la mig. men jag kunne typ inte somna. men när jag har legat o vridigt mig i typ två timmar när klockan va ett så ramlar lampan jag hade på en hylla övanför min säng i golvet o de blir glas överallt. så jag spenderade typ en halvtimme av natten med att plocka glad och damsuga -.- men nu ska jag sminka mig och sen till skolan och ha so prov :( jag hoppas jag får bra, men eftersom jag inte fatta va de e på helt så får vi väll se hur det går. för hon säger att det kmr va tre länder i asien och afrika men vi fick inte veta vilka så hon kanske tar typ nån liten ö elr nått lixom -.- 

dagens: jeans: g-star
 rosa linne: bikbok
stor vit tröja: min morbrors gammla


Kommentarer
Postat av: sara

okej :) ;)

2009-03-04 @ 09:03:29
URL: http://smidigflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0