bästavän <3

i fredags va jag bara hemma, jag va skit trött o gick o la mig fett tidigt. igår va jag me sara g :) vi hade tråkigit så vi åkte in till stan o åt på donken o sen hem igen för sara hade sin syrras busskort o hon skulle ha de vid 8 -.- fast vi kom hem vid typ halv nia men aja ointresanta saker ;) sen gjorte vi typ inge mer kolla på star wars (a) o jag  fatta noll, seriöst den va fett sär ;) sen när den va slut nån gång efter tolv gick jag hem. kom hem typ 20 i ett elr nått, jag e seg så de gick långsamt ;) när jag kom hem kollade jag på nåra avsnitt av scrubs sen gick jag o la mig. o nu sitter jag har och har tråkigt. men jag ska kanske klippa mig idag, men det är inte säkert. men de kmr bli sjukt kort för jag ska klippa bort allt slittet... men ska kanske köpa skorna jag ska ha på avslutningen också, lite tidigt jag vet men dom kanske inte finns kvar sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0