good night, sleep tight

aa, nu ska jag sova. borde ha gått och lagt mig för typ en timme sen för att vänja mig lite inför skolan -.- just nu ligger jag och kollar på snorklarna för jag hittar inget annat att kolla på. snorklarna e typ nån gammal serie somjag kollade på när jag va liten. jag har typ ett band me inspelade avsnitt ;) idag va jag me mamma, pappa o mina kusiners familj i kista och åt på O'learys. sen åkte jag till sara och kollade på wallander som va på tv, fast vi kollade inte klart på den för hennes syskon skulle sova så jag gick hem. på vägen mötte jag jonte o rami samtidigt som jag gick o snacka me gunnars i mobilen. sen jag kom hem har jag inte gjort mer än varit inne på datan. men nu ska jag stänga av datan skriver mer imorrn. +när skolan börjar blir det antingen mer uppdatering elr mindre. de beror på för ja har geografi prov som jag måste träna tills jag spyr till. mina päron blir nämligen inte såglada om jag failar på prov.


snorklarna


söta kusiner :)


knas kusin emil <3


emmis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0