KK är snäll :)

Hallue, har hänt mycket idag. men ingenting som jag ska ta upp här.
men det visade sej att dom man trodde man kunde lite på var dom som
man litade på alldeles från början. ni vet vilka ni är.. :)

Efter skolan drog ja alex, jassi ebba sara g och haidar till malmv och köpte
klubbor, vilket går sådär för mej att äta men ja lider mej igenom hela klubban.
efter lovet ska ja faan börja fixa me min vikt, vet inte vad ja ska göra, men siffrorna
på vågen blir ju bara högre och högre.. fuck.
Skulle egentligen ha packat ihop mitt rum idag men orkar verkligen inte.
får bli en annan dag, ska snart gå och duscha, sen kanske snacka lite me karro ?
vi får se.. Men imorgon ska ja va me jassi ett tag i kista, sen ska ja hemmåt.
blir familjkväll, lr ska vara me lillasyrran hon mår lite sådär har ja märkt, och
hon betyder ju mest, så när hon är lessen är ja lessen :)
så de måste fixas !! annars vet jag inte vad ja ska skriva om..
hmm, asså ni får komma med lite kommentarer faan.
de bli tråkigt att blogga om man aldrig får läsare som kommenterar !
Aja ere losers, nu ska ja gå och duscha sen kanske packa, har ju idrott imrn
så de måste jag packa till sen att ja ska hem till mamma.
Faan har eneglska glosor till imorgon också !
Aja, orkar inte träna, vi får se hur det går.. tror det kommer gå bra.
snart ska jag ta och avsluta min taxt i svenskan som är fyra sidor lång.
de är fett hemsk, ush usch !!
Aja, men nu måste ja faan gå, känns som om ja babblar på om ingenting ?
KISSES.
KK är snäll :)
du vet vem du är :P hahahahah

Kommentarer
Postat av: muuh

Asså, är inte du lite för ung för en kk? :)

2009-03-26 @ 22:55:19
Postat av: MSt

LOVE YOU!

2009-03-27 @ 07:54:05
Postat av: Anonym

HAHAH, omg med kk menar jag karolie komulainen. hahh

2009-03-27 @ 20:02:56
URL: http://iqbefriade.blogg.se/
Postat av: karro

hon menar mej (a)

2009-03-27 @ 20:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0