OJOJOJOJ

Sitter här o kollar runt på lite olika bloggar eftersom jag inte kan sova, och då hittar jag denna bild i Lollos blogg.

OJOJOJ säger jag bara. asså snacka om att man har ändrats, när kan det där ha varit, i trean ?
aa typ. shit, va vare lollo skrev, bästisfoto lr nått skit. hahah, jaa..
btw. bjuder faan på bilden på mej..


Skolan var som vanligt, jassi o ebba var sjuka, lika så resten av klassen typ, vi va femton personer
idag tror jag.. great ! efter skolan drog ja o inas till stunaC o träffa Karro, Sanna och Alex,
gick runt lite drog till Ebba sen, och sen hem, har brottats me syrran lite.
faan vad kaxig hon har blivit asså !
aja, ska ''sova'' nu, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0