Toblerone

Mums mums, sitter o äter lite Toblerone hära, mamma kom hem med den nyss, tacck mamma !
Dagen har varit ganska bra faktigst, allt börjar bli så mkt bättre nu! efter skolan drog ja och hämta lillebror, Jippie.
annars hare inte hänt nått idag. ska snart gå och duscha, kanske beställa lite grejjer på internet ? vi får se..
Men iaf, imorgon ska jag till tandläkaren OCH ta spruta ush ! om det ändå kunde vart på morgonen så ja slipper kukspanskan ! om det är nån som undrar vem det är som har skrivit det på bordet i spanska rummet, så var absolut inte jag (A) heh..
men vi får se om jag överlever dagen, börjar kvart över åtta, men det blir ingen buss imrn, imrn åker jag bil.
bye byee alla sötnosaaaaaaaaar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0